Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T18:54:01+01:00
Opisz wygląd szkoły, może jakie są pracownie i jak są wyposażone, opowiedz o ogólnej atmosferze, o stosunku nauczycieli do uczniów i na odwrót. Czy Ci się podoba.
1 5 1
2009-11-03T18:57:54+01:00
Np:
Moja szkoła to Gimnazjum im. ... w ... . Jest to olbrzymi budynek na planie kwadratu/prostokąta (lub jakiś inny). Gmach pomalowano na ... . Uczęszczam do klasy 3a. Nasza sala jest odmalowana na kolor ... i ma kształt ... . Na prawej ścianie wisi gazetka.
coś takiego później opisujesz co jest na gazetce, jaka jest tablica kto jest wych itp.)