Odpowiedzi

2010-04-11T16:47:52+02:00
- aby móc się porozumieć pomiędzy sobą
- aby przekazać wiedzę potomności
- aby ludzie z innego plemienia nie mogli go odczytać
- chęć udoskonalania się
- udoskonalenie niezrozumiałego pisma obrazkowego
11 4 11
2010-04-11T16:52:38+02:00
Pierwsze powstało pismo rysunkowe by dzięki niemu ludzie mogli się porozumiec, nastąpiło to w IV tysiącleciu p.n.e. Pismo klinowe używane było aż do okresu panowania na Bliskim Wschodzie hellenistycznej dynastii Seleucydów w II w. p.n.e. Również zapisywano na kartce ciąg kropek i to tez było nazywane pismem przez jakiś czas. No i na samym koncu jak wiadomo powstał alfabet. Jednym słowem ludzie wynaleźli pismo bo to by móc sie porozumiewac i zeby za jakiś czas następne pokolenia mogły odczytac wszystko to co działo się kilka lat temu. By można było znac historię.




Kurde nie wiem czy to jest dobrze ale gdzieś tak pisało...;/
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:14:18+02:00
-Zamiast uczyć się na pamięc jakiegoś ważnego wydarzenia zapisywano je.
-Zapisywano umowy miedzy handlarzami
-Zapisywano uczucia
-Zapisywano działania matematyczne,teksty religijne,literackie,
-Zapisywano swoje myśli.
10 2 10