Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:51:19+02:00
W zależnosci od tego do jakich celow przeznaczona jest telewizja mozemy stwierdzac czy jest ona zagrozeniem czy dobrodziejstwem dla cywilizacji. Moim zdaniem mozemy ja uzyc do dobrych celow. Dzieki telewizji jestesmy na biezaco z donioslymi wydarzeniami na calym swiecie.
Telewizja uczy i bawi . Dowiadujemy sie przez nia wielu nowych i zarazem ciekawych rzeczy. Jest to wpaniala rzecz lecz uzywana z rozumem .

prosze :)
12 4 12
2010-04-11T16:51:24+02:00
Moim zdaniem telewizji nie można określić jako dobrodziejstwo czy zagrożenie, ponieważ należy do tzn. mass media. Dzięki telewizji możemy zobaczyć, a nie tylko usłyszeć o różnych wydarzeniach z naszego kraju i ze świata, obejrzeć różne programy, itd. jednak nie zawsze oglądamy to, co chcielibyśmy. Wyskakują różne błędy techniczne, zmiana programu i inne problemy. Dlatego sądzę, że telewizja to i dobrodziejstwo i zagrożenie.
8 2 8
2010-04-11T16:52:06+02:00
Telewizja uzależnia ludzi ale także i relaksuje, poprawia im humor, zabija czas, udziela wielu informacji z dziedzin świata,polityki, przyrody, teatru muzyki.
Jeśli jest mądrze wykorzystywana nie stanowi źródła zagrożenia uzależnienia.
25 4 25