Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:56:27+02:00
Wychodzi trójkąt o kątach 90,60,30.
Wysokością graniastosłupa jest bok który u góry ma 30 stopni na dole 90. Czyli podstawa ma długość 3 więc wysokość ma a√3
czyli 3√3
2010-04-11T16:56:44+02:00
Krotsza przyprostakatna ma 3 cm a wysokosc na 3 pierwiastki z 3
to wynika z wlasnosci trojkatow z katami 30 90 i 60 stopni
2010-04-11T16:56:52+02:00
6cm - przekątna
H - wysokoś graniaatosłupa
H= 6cm:2=3cm z właściwości trójkąta o kątach 30stopni, 90stopni i 60stopni.