Odpowiedzi

2010-04-11T16:56:11+02:00
Witaj, (imię ucznia) zauważyłam że nie masz zbyt wielu kolegów i koleżanek. Mam dla ciebie dobrą radę. Zagadaj do nich na przerwie bądź usiądź z kimś w ławce... To działa. Możesz też nauczyć się dobrych manier.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:56:45+02:00
Drogi kolego, zdaje mi się ,że nie masz przyjaciół gdyż twoje zachowanie jest złe.Musisz je w sobie poprawić! Pomagaj w rozwiązywaniu prac domowych,a jezeli ty nie bedziesz czegoś wiedzial oni takze ci pomogą. Bądź miły dla nich dziel sie chrupkami lub innymi rzeczami. Pożyczaj gumek do ścierania, długopisów itp. o ile ty też bendziesz miał czym pisać :)