Odpowiedzi

2010-04-11T16:58:30+02:00
Najbardziej lubie święta Bożego Narodzenia, ponieważ w te święta ubiera się choinkę i dostaje się prezenty! A także je się wieczeże z najbliższą rodziną.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T16:59:34+02:00
Najbardziej lubię święta Bożonarodzeniowe, ponieważ wtedy rodzina zbiera się, spożywają wspólny posiłek, który poprzedza dzielenie się opłatkiem. Ma on na celu złożenie sobie serdecznych życzeń, a czasem nawet i towarzyszą mu wzruszenia.
Jest to także moje ulubione święto, gdyż stroi się domy w kolorowe światełka, a dom zdobi choinka ze szłotą gwiazdą na szczycie...
2 5 2