Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:01:09+02:00
Widłak wroniec
widłak torfowy
widłak jałowcowaty
Paprotniki:
długosz królewski
podrzeń żebrowiec
marsylia czterolistna
33 4 33
2010-04-11T17:03:18+02:00
WIDŁAKI

1.Widłak wroniec
2.Widłak torfowy
3.Widłak jałowcowaty

PAPROCIE
1.Salwina pływająca
2.Języcznik zwyczajny
3.Pióropusznik strusi
43 4 43
2010-04-11T17:04:26+02:00
Chronione gatunki paproci:
pióropusznik strusi, orlica pospolita, długosz królewski

chronione gatunki widlaków:
Widłak wroniec, Widłak torfowy, Widłak jałowcowaty
26 3 26