Sporządź najlepszy komputer z części na podstawie strony internetowej -allegro (dysk twardy, procesor i te inne rzeczy ) - do 2500 zł. Jak najlepsze części. Mam to zrobić na jutro na informatykę, więc czekam do jutra rana. 80 punktów czeka ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T23:09:07+02:00
Procesor: AMD II X4 630 -359zl
http://www.allegro.pl/item983406998_promocja_amd_ii_x4_630_4x2_8ghz_45nm_65w_box_ss_fv.html

P. Główna: GIGABYTE 770T-USB3 -305zl
http://www.allegro.pl/item996313938_gigabyte_770t_usb3_ddr3_raid_ieee_1394_usb_3_0_am3.html

Ram: DDR3 4GB 1333MHz PATRIOT PGS -399zl
http://www.allegro.pl/item992737674_ddr3_4gb_1333mhz_patriot_pgs_2x2gb_fvat_wwa.html

K. Graficzna: SAPPHIRE Radeon HD5770 GDDR5 512Mb -509zl
http://www.allegro.pl/item996226055_512mb_sapphire_radeon_hd5770_gddr5_nowa_gw_fv.html

HDD: WD Caviar BLUE 500GB SATAII 500 GB -170zl
http://www.allegro.pl/item990759127_dysk_wd_caviar_blue_500gb_sataii_500_gb_nowy_gwar.html

Napęd: DVD SATA LG GH22LS50 LIGHTSCRIBE -130zl
http://www.allegro.pl/item993686518_nagrywarka_dvd_sata_lg_gh22ls50_lightscribe_wwa.html

Zasilacz: OCZ MODXSTREAM PRO 500W MODULAR -250zl
http://www.allegro.pl/item985100650_ocz_modxstream_pro_500w_modular_sli_psu_sklep_wwa.html

Obudowa: ATX COOLER MASTER Elite 330 -130zl
http://www.allegro.pl/item985191290_obudowa_atx_cooler_master_elite_330_czarna_wwa.html

Klawiatura: LOGITECH CORDED DESKTOP WAVE -135zl
http://www.allegro.pl/item983290690_ale_komfort_logitech_corded_desktop_wave_hit.html

Mysz: STEELSERIES KINZU -110zl
http://www.allegro.pl/item997515388_steelseries_kinzu_smycz_steel_hardpc_poleca.html

2497zl
2010-04-12T23:14:38+02:00
Zapewne pc ?
nie podales do czego ma sluzyc poza tym najlepszym wyjsciem dla ciebie bylo by podejsc do pierwszego lepszego serwisu i zapytac; przykro mi ale jest tyle mozliwosci i konfiguracji sprzetowych ze nie da sie odpowiedziec na to pytanie