Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T17:05:03+02:00
Dlaczego akurat wybraliscie afryke?
poniewaz od zawszy pragnelismy zobaczyc affryka fascynujace sa tam zwierzeta lasy i klimat
od kiedy planowaliscie wyprawe
juz od10 lat planowalismy ale dopiero teraz mamy na to pieniadze
nie boicie sie tam leciec/
to znaczy stracha to troszke mamy ,ale jestesmy bardziej podfascynowani
czego bedzie wam brakowac w afryce
napewno tak pysznego jedzenia jak w polsce i oczywiscie rodziny
nikt jeszcze niewie na jak dlugo lecicie ?
my sami jeszcze nie wiemy mamy zamiar pobyc tam i zbadac wszystko co sie da
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:06:06+02:00
Witam ! ;)

- Przeprowadzamy wywiad do szkolnej gazetki i ciekawi nas wasza podróż do Afryki , czy może zadać wam kilka pytań ?
- Oczywiście ! z chęcią odpowiemy .
- Kiedy dotrzecie na miejsce , będziecie spali w szałasie , a może w namiocie ?
- Wolimy namiot , bo generalnie nie lubimy dzikich zwierząt i innych owadów , które w szałasie by były .
- Czy jak natraficie na dzikie zwierze , będziecie uciekać . ?
- To by było najlepsze rozwiązanie , ale będziemy mieć przy sobie strzelbe w razie konieczności .
- Bierzecie ze sobą dużo jedzenia . ?
- Tak , bardzo .

Dzięki ;*
2 4 2
2010-04-11T17:06:12+02:00
Czy jesteście już spakowani ?
- Tak jesteśmy. Nie mozemy sie z Przemkiem doczekać tego wyjażdu.
Co pierw zwiedzicie?
- Hmm co my ziwdzimy? Dokładnie jeszcze tego neiwiemy . poprostu bedziemy chodzić po Afryce !
Czy odwiedzicie jakiś Afrykańczyków ?
- Napewno, chcemy poznać ich kulturę. !
Czy myślicie że ich tradycje spodobają wam się ?
- Myślimy, że oni mają podobne tradycje do naszych, tyle że ich kraj jest troszeczkę cieplejszy i napewno zpędzają Gwiazdę inaczej :).
Czy lubiecie zwierzęta Afrykańskie ?
- Oczywście, a najbardziej kangury.
1 2 1