Odpowiedzi

2010-04-11T17:01:46+02:00
Pogrzeb jest smutny ponieważ jest to pożegnanie bliskiej osoby. Nigdy więcej jej nie zobaczysz na żywo.
2010-04-11T17:01:55+02:00
Pogrzeb jest smutny ponieważ odchodzi bliska osoba i nie wiemy jak to bez niej będzie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:02:58+02:00
Pogrzeb jest smutny dlatego, że umarła najbliższa osoba. Bardzo często jest nam trudno pogodzic się ze stratą ukochanej bliskiej osoby. Wtedy w trudnej sytuacji wspiera nas Bóg. Pomyślmy o tym że nasz zmarly będzie mial dobre życie w niebie i kiedys sie z nim spotkamy. Mam nadzieję ze pomogłam.