Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:04:14+01:00
A)50dag=0,5kg=500g=0,0005t
b)100cm=1m=1000mm=0,001km=10dm
c)4kg=400dag=4000g=0,004t
d)200m=20000cm=0,2km=200000mm=2000dm
e)2km=2000m=200000cm=2000000mm=20000dm
3 5 3
2009-11-03T19:09:05+01:00
A>50 dag =0,50kg =500 g
b>100cm=1 m=1000mm
c>4kg=400dag=4000g
d>200m=0,200km=20000cm=200000mm
e>2km =2000m=200000cm=2000000mm
powinno byc dobrze :)
3 3 3
2009-11-03T19:17:46+01:00
A 0,0005 t = 0,5 kg = 50 dag = 500 g =500000 mg
b 0,001 km = 1 m = 100 cm = 1000 mm
c 0,004 t = 4kg = 4000 g = 4000000 mg
d 0,2 km = 200 m = 20000 cm = 200000 mm
e 2 km = 2000 m = 200000 cm = 2000000 mm
3 1 3