Odpowiedzi

2010-04-11T17:08:59+02:00
Szkoła no nie tylko nauka. To także przyjaciele których zapoznaję.
Od kąd chodzę do niej nie narzekam na brak towarzystwa. Rozwijam też swoje pasje plastyczne na świetlicy. Ciekawy jest też wf nauczyłam się wielu sztuczek które pokazuje rodzicom.
Szkoła oferuje też wiele wycieczek krajoznawczych na które z miła checią wyruszam. W końcu ze znajomymi z klasy jest raźniej niż przy wiecznej uwadze rodziców ;))
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:21:06+02:00
Moja szkoła to miejsce, w którym nie tylko zdobywa się wiedzę. Odkąd tu przyszłam mam wielu znajomych i przyjaciół na których mogę polegać w każdej sytuacji. Razem z nimi rozwijam i kształcę swoje pasje. Dzięki wspaniałej kadrze pedagogicznej w szkole czuję się jak w domu. Nauczyciele są wyrozumiali, co pomaga w powstaniu więzi pomiędzy nimi a uczniami. Tutaj łączę przyjemne z pożytecznym - nauka z przyjaciółmi to to, o czym każdy może pomarzyć.
8 4 8