Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:03:02+01:00
Hmm.. Wymyśliłabym jakąś fajną formę lekcji np.Oglądanie filmów o danym temacie lekcji (np.narkomania),jest to o wiele fajniejsza forma niż opowiadanie nauczyciela a potem pisanie notatki.
Prace domowe kazałabym odrabiać w formie np. slajdów lub drukowanych prac. uczniowie chętniej pracują z komputerem niż z kartką i długopisem.Wiadomo,że na początku ktoś inny by im odrabiał zadanie domowe ale po czasie sami z chęcią by zasiadali do pracy domowej.
1 5 1
2009-11-03T19:02:59+01:00
Według mnie lekcji powinno być mniej. Dobrze by było, gdyby każdy wybrał sobie minimum cztery przedmioty i ich uczył się dokładnie, a reszty na trochę niższym poziomie. Większości uczylibyśmy się samodzielnie w domu. Powinno być dużo sprawdzianów. To zmobilizowało by młodzież do nauki. Zajęcia powinny być ciekawe a nie nudzące. Prace domowe powinny być zadawane ale nie za często.
1 5 1