Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:07:38+02:00
W Demokracji naród wybiera władzę na okreslony czas a w totalitaryźmie panuje dyktatura jednej lub grópy osób.
W demokracji jest wolność ( słowa, przemieszczania się, sumienia czyli wiary, zgromadzeń i osobista ) a w totalitaryxmie państwo panuje nad wszystkimi dziedzinami życia jednostki.
W demokracji panuje równość ludzi wszyscy mają równe prawa a w totalitaryźmie tylko niektórzy.
W totalitaryźmie jest jeszcze zastraszanie ludzi , propaganda , policja polityczna, i niszczy się organizacje które prowokują ludzi do myslenia i wrażliwości takie jak kościół , ludzi nie ufają sobie, nie mozna głosić własnych poglądów.
Natomiast w demokracji panuje prawda , uczciwość , równość wszystkich ludzi bezpieczeństwo i prawożądność ludzi .
1 5 1
2010-04-11T17:08:01+02:00


W Demokracji naród wybiera władzę na określony czas a w totalitaryzmie panuje dyktatura jednej lub grópy osób.
W demokracji jest wolność ( słowa, przemieszczania się, sumienia czyli wiary, zgromadzeń i osobista ) a w totalitaryxmie państwo panuje nad wszystkimi dziedzinami życia jednostki.
W demokracji panuje równość ludzi wszyscy mają równe prawa a w totalitaryźmie tylko niektórzy.
W totalitaryźmie jest jeszcze zastraszanie ludzi , propaganda , policja polityczna, i niszczy się organizacje które prowokują ludzi do myslenia i wrażliwości takie jak kościół , ludzi nie ufają sobie, nie mozna głosić własnych poglądów.
Natomiast w demokracji panuje prawda , uczciwość , równość wszystkich ludzi bezpieczeństwo i prawożądność ludzi .
2 3 2