Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T19:32:31+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Leonidas to najbardziej zdecydowany bohater ze wszystkich, jako mężczyzna i jako walecznego króla. Zapewnił sobie miłość i posłuszeństwo poddanych.Jego charyzma i zdolności przywódcze pozwoliły mu naprawdę zostać przywódcą w duchu braterstwa. Leonidas i 300 Spartan bardzo silną osobowością, świadczyli o tym że przez co przechodzi w walkach to to ze byli gotowi zginąc i się poświęcic dla Sparty.
13 3 13
2009-11-03T20:30:35+01:00
Walczył za swoją ojczyznę mimo miażdżącej przewagi wroga. Inne Państwa kapitulowały ale on wziął 300 wojowników i walczył do końca.Bitwa była z góry przegrana ale był odważny i nie bał się stawić czoła przeciwnikom.Jego heroiczny czyn jest godny zapamiętania do dnia dzisiejszego
11 4 11