Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T18:59:45+01:00
Leczenie antybiotykami powinna byc zawsze dokładnie podawana według zlecen.Antybiotyk trzeba zawsze brac do konca.Nie wolno samowolnie odstawic antybiotyku,nawet jesli odczuwamy poprawe stanu zdrowia.moze to doprowadzic do nawrotu choroby.Wówczas bakterie moga nabrac odpornosc na dany antybiotyk i moze on nie działac na dana chorobe.Gdy przedawkuje sie antybiotyk moze on stworzyc nieporzadane dolegliwosci.
52 4 52
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:00:55+01:00
Ponieważ kazdy antybiotyk w za dużej dawce może spowodować jakąś utrate witaminy trzeba też pamietać o lekach dodatkowych prz antybiotykach
54 3 54
2009-11-03T19:01:15+01:00
Antybiotyki należy przyjmować w ściśle określonych dawkach i o wyznaczonych godzinach, gdyż nie stosowanie się do zaleceń lekarze może spowodować groźne skutki uboczne. Można zachorować jeszcze gorzej nie stosując się do zaleceń lekarza.
39 3 39