Odpowiedzi

2010-04-11T17:12:50+02:00
Istnieje wiele stron, dotyczących szybkiej nauki i łatwego zapamiętywania. Można zapamiętywać przez częste powtórki, regularną i zorganizowaną pracę. Ważne jest też to, jaki jest Twój typ zapamiętywania : wzrokowiec, słuchowiec itp...

Ja szybko zapamiętuje ważne informacje za pomocą mapy myśli.

Polecam poszukać informacji w internecie na tentemat
7 5 7
2010-04-11T17:16:43+02:00
Pisać kilka razy i powtarzać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:17:48+02:00
1,Uczyć się dokładnie lecz z przerwami.
2,pomoce naukowe najlepiej z obrazkami.
3,słuchać uwaznie na lekcjach,
4,korepetycje.
5,ksiązka pod poduszką
6,itp.