Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:16:47+02:00
Anna Jach
ul....
Warszawa
tel. ...


dyrektor PSp w Warszawie
Sławomir Nowak

Zwracam się z uprzejmą prośbą o zgodę na przeprowadzenie zbiórki na rzecz fundacji dziecięcej fantazja. Prośbę swoją motywuję tym, że zebrałam duże grono chętnych uczniów gotowych do pomocy w akcji. Jesteśmy zorganizowaną i zaangażowaną grupą młodych ludzi którzy bardzo chcą zrobić coś dobrego dla innych.
z poważaniem

Anna Joch
2 3 2
2010-04-11T17:19:11+02:00
Warszawa,13.04.2010r.
anna kowalska
ul.jana pawla II 4
44-100 warszawa
dyrektor gimnazjum nr.1
ul.3maja 2
44-100 warszawa

podanie
zwracam sie z prosba o zgodę na przeprowadzenie zbiórki pieniędzy na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja.
swoja prosbe motywuje tym, iz pragniemy spelnic marzenia nieuleczalnie chorych dzieci.

anna kowalska
przewodniczaca samorzadu
szkolnego
22 4 22