Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:12:46+02:00
Wystarczy narysować układ współrzędnych po czym wszystkie wartości z dziedziny
tzn: -3,-2,-1,-1/2, (0,1)
podstawić do wzoru za x i zaznaczyć na wykresie.
2010-04-11T17:18:24+02:00
Rysujesz normalno parabole czyli wykres x do kwadratu nieważając na minus bo niema znaczenia następnie przesuwasz 4 jednostki (kratki) cały wykres do góry wzdłuż osi Y. musisz meć na uwadze dziedzine funkcji i w miejsce x podstawiać tylko dane argumenty