Odpowiedzi

2010-04-11T17:14:17+02:00
Było o tym jak Pan Jezus ukazał się apostołom. I oni uwierzyli. Nie było z nimi Tomasz. Nie uwierzył przyjaciołom. Po ośmiu dniach Chrystu ukazał się również Tomaszowi. Powiedział włóż palec w moje dłonie , a swoją ręke do mego boku i uwierz . Nie bądź więcej niewiernym Tomaszu.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:15:27+02:00
Jezus objawił się apostołom. Pokazał im bok i ręce. Tomasza nie było i nie uwierzył, powiedział: „Jeżeli na rękach Jego nie zobaczę śladu gwoździ i nie włożę palca mego w miejsce gwoździ, i nie włożę ręki mojej do boku Jego, nie uwierzę".
Po ośmiu dniach Jezus znów przyszedł i kazał Tomaszowi czynić to, o czym sam mówił.
1 4 1