Odpowiedzi

2010-04-11T17:14:51+02:00
Skąpiec, Skąpy Harpagon, Skąpstwo rodziny H, Skąpstwo bez granic, Ach ten skąpiec!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:18:38+02:00
1. Ojciec kontra syn
2. W tej rodzinie ojciec jest górą
3. Nie chce nic więcej tylko moją szkatułkę
4. Pan Harpagon oskarża wszystkich o kradzieże
5. Dzieci pod nakazami
6. To nie rodzina
7. Tylko skąpstwo
8. Jak można tak traktowac dzieci?
1 5 1