Odpowiedzi

2009-11-03T19:07:29+01:00
2,5m*2,2m=5,5m² - powierzchnia podłogi
0,1m*0,1m=0,01m² - powierzchnia 1 płytki
obliczamy liczbę płytek
5,5m²:0,01m²=550 płytek

176zł:550=0,32
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:08:35+01:00
P=2,5 m *2,2 m =5,5m2(kwadratowych)
10cm = 0,10m
p=0,1*0,1=0,01m2
5,5m * 0,01m = 0,055
176 zł : 0,055 = 0,32zł
1 5 1
2009-11-03T19:09:46+01:00
250cm*220cm=55000cm2
10cm*10cm=100cm2
55000/100=550
550/176=3,2
3,2/10=0,32