Odpowiedzi

2010-04-13T14:40:26+02:00
Wielki czwartek to dzień ustanowienia Eucharystii i Sakramentu Kapłaństwa
Wielka Sobota to dzień poświęcenia pokarmów- np. jajka symbol nowego życia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T15:00:09+02:00
Wielki czwartek to święto które wypada w Wielkim tygodniu. Obchodzone jest na pamiątkę sakramentów Kapłaństwa i Eucharystii.

Wielka Sobota to przedostatni dzień Wielkiego Tygodnia przed dniem święta Zmartwychwstania.
2010-04-13T15:39:23+02:00
Wielki Czwartek- pamiątka ustanowienia sakramentu eucharystii i kapłaństwa
Wielka Sobota- pamiątka spoczynku Chrystusa w grobie
:)