Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:22:24+02:00
Stekowce - np.: prakolczatka, kolczatka australijska, dziobak
Torbacze - np.: kangur rudy, koala, dydelf południowy
Owadożerne - np.: kret, jeż europejski, ryjówka etruska
Nietoperze - np.: gacek wielkouch, karlik malutki
Szczerbaki - np.: leniwiec trójpalczasty, mrówkojad wielki, pancernik olbrzymi
Łuskowce - np.: pangolin olbrzymi, łuskowiec leśny
Zajęczaki - np.: zając szarak, królik dziki, szczekuszka amerykańska
Gryzonie - np.: wiewiórka pospolita, mysz domowa, szczur wędrowny, świstak, bóbr europejski, kapibara
Drapieżne - np.: niedźwiedź brunatny, wydra, borsuk, ryś, tygrys, lew, wilk, lis
Płetwonogie - np.: foka szara, mors, uchatka kalifornijska
Walenie - np.: płetwal błękitny, orka, butlonos, morświn, kaszalot
Góralki - np.: góralek drzewny, góralek przylądkowy
Trąbowce - np.: słoń afrykański, słoń indyjski
Syreny - np.: manat karaibski, diugoń
Słupozębne - np.: mrównik
Nieparzystokopytne - np.: koń Przewalskiego, zebra równikowa, tapir anta, nosorożec biały
Parzystokopytne - np.: dzik, łoś, jeleń europejski, żubr, eland
Naczelne - np.: lemur katta, kapucynka czubata, koczkodan oliwkowy, pawian płaszczowy, gibbon białoręki, orangutan, goryl, szympans zwyczajny, szympans karłowaty (bonobo), CZŁOWIEK MYŚLĄCY.
36 4 36
2010-04-11T17:26:00+02:00
Walenie- płetwal błękitny
Trąbowce-Słoń Afrykański
Kopytne-żyrafa
Drapieżne-Tygrys Syberyjski
Latające-Nietoperz
Gryzonie-Kapibara
Torbacze-Kangur rudy
Naczelne-Szympans
Płetwonogie-Mors
Stekowce-Dziobak



12 3 12
2010-04-11T17:35:13+02:00
Kopytne-lama
mrówniki-Mrówniki
parzystokopytne-Jeleń szlachetny
walenie
nieparzystokopytne-zebry
góralki-Góralek przylądkowy
trąbowce-słoń
syreny-Diugoń

o to ci chodziło ???
7 3 7