Odpowiedzi

2009-11-03T19:09:42+01:00
Ameryka południowa:
-Brazylia-stolica:Brasila,
-Argentyna-stolica:Buenos Aires,

Ameryka północna:
-Stany Zjednoczone-stolica:Waszyngton,
-Kanada-stolica:Ottawa,

Ameryka Środkowa:
-Meksyk-stolica:Meksyk,
-Panama-stolica:Panama
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:17:05+01:00
AMERYKA PÓŁNOCNA I ŚRODKOWA
1. Bahamy- Nassau
2. Belize- Belmopan
3. Dominikana – Santo Domingo
4. Gwatemala – Gwatemala
5. Haiti – Port-au-Prince
6. Honduras – Tegucigalpa
7. Jamajka – Kingstone
8. Kanada – Ottawa
9. Kostaryka – San Jose
10. Kuba – Hawana
11. Meksyk – Meksyk
12. Nikaragua – Managua
13. Panama – Panama
14. Salwador – San Salwador
15. USA – Waszyngton


AMERYKA POŁUDNIOWA
1. Argentyna – Buenos Aires
2. Boliwia – La Paz
3. Brazylia – Brasilia
4. Chile – Santiago
5. Ekwador - Quito
6. Gujana – Georgetown
7. Kolumbia – Bogota
8. Paragwaj – Asuncion
9. Peru – Lima
10. Surinam – Paramaribo
11. Urugwaj – Montevideo
12. Wenezuela – Caracas
1 2 1