Przyporządkuj następujące organizmy do odpowiednich gromad :
- rekin ludojad =
- żaba śmieszka =
- żmija zygzakowata =
- paś królowej =
- jelonek rogacz =
- perkosz dwuczuby =
- sosna zwyczajna =
- podbiał pospolity =
- konwalia majowa =
- modrzew polski =

Proszę jak najszybciej o odpowiedź ... !

Dam naaj ^ ^
Wogóle o co w tym chodzi ? :(

3

Odpowiedzi

2010-04-11T17:30:03+02:00
- rekin ludojad =ryba
- żaba śmieszka =płaz
- żmija zygzakowata =gad
- paś królowej =owad
- jelonek rogacz =ssak
- perkosz dwuczuby =ptak
- sosna zwyczajna =drzewa
- podbiał pospolity =kwiat
- konwalia majowa =kwiat
- modrzew polski =drzewo
2010-04-11T17:30:20+02:00
Rekin ludojad = chrzęstnoszkieletowe
- żaba śmieszka =płazy
- żmija zygzakowata =zauropsydy
- paś królowej =owady
- jelonek rogacz = owady
- perkosz dwuczuby = ptak
- sosna zwyczajna = nagonasienne
- podbiał pospolity = okrytonasienne
- konwalia majowa =
- modrzew polski = nagonasienne
nie wiem czy o to chodzi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:46:09+02:00
rekin ludojad = chrzęstnoszkieletowe ( ryba)


- żaba śmieszka = płazy

- żmija zygzakowata = zauropsydy ( GAD)

- paź królowej = owady ( MOTYLE)

- jelonek rogacz = owady (chrząszcze)

- perkosz dwuczuby = ptaki (perkoz)

- sosna zwyczajna = nagonasienne (DRZEWO)

- podbiał pospolity = okrytonasienne(KWIAT)

- konwalia majowa = okrytonasienne (KWIAT)

- modrzew polski = nagonasienne (drzewo)


Gromady podporządkowałam ale zastanawiam się czy jeszcze nie chodzi o coś w tym pytaniu. Nie daję gwarancji że jest dobrze.