Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:27:16+02:00

Zad.1
Zapisz ilorazy w postaci ułamków:
a) 1:3=1/3
2:5=2/5
5:6=5/6
11:15=11/15

b) 7:3=7/3=2 1/3
9:4=9/4=2 1/4
16:5=16/5=3 1/5
24:4=24/4=6

c)
41:8=41/8=5 1/8
37:7=37/7= 5 2/7=5 1/3
29:4=29/4=7 2/4
31:6= 31/6=5 1/6
1 5 1
2010-04-11T17:30:27+02:00
1- 0.(3)
2-0.4
3-0.8(3)
4-0.7(3)
5-2.(3)
6-2.25
7-3.2
8-6
9-5.125
10-5.2857142857143
11-7.25
12-5.1666666666667
()- tzn w okresie
2 3 2