Odpowiedzi

2010-04-11T17:27:37+02:00
Człowiek jest istotą silną .... nigdy się nie poddaje.... " Człowieka mozna zniszczyć ale nie pokonać " - cytat z książki " Stary czlowiek i morze.....
Człowiek w życiu napotyka wiele problemów, trudnych sytuacji ale zawsze po jakimś czasie otrząsa się i żyje dalej. Czas leczy nawet najmocniejsze rany.... Człowieka pokonać zdolna jest tylko smierć .....




Myślę że pomogłam :)
Czekam na naj :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:29:31+02:00
" człowiek nie jest stworzony do klęski"- każdy człowiek nadaje swemu życiu cele, które pragnie zrealizowac. Będzie próbował o nie walczyc ze wszystkich sił, i dojśc do ich realizacji, nie można nic zrealizowac w zyciu, osiągamy te duże jak i małe cele. Nie mozemy się poddawac, dlatego tez nie jestesmy stworzeni do klęski, gdy człowiekowi coś się nie uda próbuje jeszcze raz by to osiągnąc.
4 4 4