Odpowiedzi

2010-04-11T17:31:24+02:00
W=0,6P*t
t-czas
W-praca
P-moc
t=2h=3600s
P=2kW=2000W

W=0,6*2000W*3600s=4320000J
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:34:39+02:00
Dane:
t = 2h
P = 2kW = 2000W

Szukane:
W = ?

Obliczenia:
P = W/t => W = txP
W = 2h x 2000W
W = 4000 J
60% x 4000J = 3/5 x 4000J = 2400J
Odp.: Wartość 100% pracy jest równa 4000 J, a jeśli urządzenie ma sprawność 60% to wartość pracy jest równa 2400J.

Ps
Mam nadzieję, że pomogłam...:D
9 3 9
2010-04-11T17:40:04+02:00
Dane:
t=2[h];
P=2[kW];
n=60%;
Wzór:
W=P*t;
W=2[kW]*2[h]=4[kWh]-kilowatogodziny;
(4*60%)/100%=240/100=2,4[kWh].
Odp.Wartość pracy wynosi W=2,4[kWh].
4 2 4