Odpowiedzi

2010-04-11T17:33:12+02:00
Wiem ze 4 to profilaktyka
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:42:04+02:00
1. Znawca grzybów. na 7 liter MYKOLOG
2. Byliny trujące. na 6 liter TOJADY
3. Przechłodzenie organizmu. na 10 liter OZIĘBIENIE
4, inaczej zapobieganie. na 12 liter PROFILAKTYKA
5. Substancja stosowana do neutralizacji oparzeń chemicznych wywołanych działaniem stężonych zasad. na 4 litery KWAS



liczę na naj :)
6 4 6