Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:29:09+01:00
Działania zbrojne(wykorzystanie wojska)(bezpośrednie starcie się wojsk)
działania wojenne -działania sil zbrojnych oraz wszelkie inne działania wymierzone w przeciwnika,podejmowane przez obie strony konfliktu w dążeniu do osiągnięcia swoich celów.
działania wojenne:
ZBROJNE:
-ze względu na skalę dzielimy na :
*taktyczne-prowadzone przez pod odziały,oddziały i związki praktyczne,
*operacyjne-większy zasięg,
*strategiczne-zaangażowana jest cała częśc sił zbrojnych,
DZIAŁANIA NIEZBROJNE:(wszystkie działania inne niż militarne)
*ekonomiczna-zakręcenie kurka z gazem,
*ideologiczna-religijne
*psychologiczne-propagandy,
*ekologiczna-zanieczyszczenie rzek(sąsiadujące państwo np.wrzuca do rzeki chemikalia by te przeniosły się do państwa z nim sąsiadującego)
2 5 2
2009-11-03T23:33:48+01:00
Zbrojny - działania militarne, atak na inne państwo
Nie zbrojny - działania polityczne, działania wewnętrzne mające na celu ciche załatwienie konkretnej sprawy bez wzbudzania zainteresowania mediów,

Skuteczność działania uzależniona jest od okoliczności zdarzenia.

1 5 1