Odpowiedzi

2010-04-11T17:43:56+02:00
Była cudowną dziewczyną zawsze mogliśmy na nią liczyć w trudnych sytuacjach .
Ale przychodzi czas gdy pan Bog zabiera osobę do siebie . Tam w niebie będzie jej lepiej niż tu na ziemi , bo tam u góry jest jej drugi dom .
52 4 52
fajne
od <3
dzienks dostałam z tego 6 ^.^ hehehehheheheheheheheh
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:44:38+02:00
1) Niech Bóg da Ci pić ze źródła wody życia
2) Bóg tak chciał
3) Najwidoczniej był osobą potrzebną Bogu
24 4 24
Dzienks dostałam z tego 6 ^.^