Napisz zaproszenie na

a)Na bal sylwestrowy organizowany w gmachu Opery Narodowej -
dla przedstawicieli świata kultury i nauki

b)Na przygotowany przez twoją klasę wieczór poezji śpiewanej -
dla uczniów innych klas, dyrektora szkoły,nauczycieli i rodziców

c) Na degustację rajskich owoców - w imieniu Adama i Ewy

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:02:33+02:00
1)Zapraszamy wszystkich przedsawicieli kultury i nauki na bal sylwestrowy, który odbędzie się w gmachu Opery Narodowej dnia 15.05.2010 początek o godz. 20:30. W trakcie przewidziany poczęstunek, a o godz. 00:00 pokaz sztucznych ogni. Z góry dziękujemy z przybycie.

2)Klasa III g. zaprasza wszystkich uczniów, nauczycieli, rodziców i dyrektora na wieczór poezji śpiewanej. Odbędzie się on dnia 22.05.2010 o godz. 18:00 w sali sportowej szkoły nr.1 w Jarosławiu w przerwie przewidziano poczęstunek. Z góry dziękujemy za przybycie.

3)Zapraszamy wszystkich ludzi i innych na degustację rajskich owoców. Odbędzie się ona dnia 11.08.2010 będzie trwała od 7:00 do 18:30. Przewidziane są występy komików i ine atrakcje. jest to jedyna taka degustacja w historii więc polecamy przyjście Adam i Ewa.
2010-04-11T18:04:31+02:00
A) Zaproszenie
Gmach Opery Leśnej zaprasza przedstawicieli świata kultury i nauki na bal sylwestrowy który zacznie się w dniu 31 grudnia od godziny 23.00 i odbędzie się to tu w gmachu Opery Leśnej w Sopocie. Gorąco witają i serdecznie zapraszają:
pracownicy gmachu
b) Zapraszamy!
Klasa Va ze względu na uwielbienie poezji zaprasza na poezje śpiewaną w dniu 26 maja tego roku o godzinie 16.30 tuż po lekcjach do klasy Va na udział w tej uroczystości. Serdecznie zapraszamy.
klasa Va
c) Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich na degustację niespotykanych egzotycznych, rajskich owoców w dniu 17 lipca 2010 roku od godziny 9.00 rano do godziny 18.00.
Adam i Ewa