Odpowiedzi

2010-04-11T18:14:03+02:00
Bach - Brandenburg Concertos No.5
Dvorak - Symphony No. 9 "From the New World"
Haydn London Symphony No. 94 in G Major "Surprise" (trzeba uwazac na tzw "niespodzianke")
Chopin Sonata No. 3
Mozart - Piano Concerto No. 20 in D Minor, K466
Carlos Kleiber - Brahms Symphony No.4 ( to jakos w szczegolnosci mi pasuje do twojego opisu)
Beethoven Symphony No. 3 'Eroica'
Beethoven Concerto # 5 Emperor
Brahms Violin Concerto
Aquarium (filal karnawalu zwirzecego)
(nazwami z yt podane wiec mozna se przesluchac ;p)
wrazie co mam jeszcze wieeele innych !
1 5 1
2010-04-11T18:43:07+02:00
Fryderyk Chopin - Nokturn es moll op.9 nr 2
Antonio Vivaldi - Cztery pory roku. (w szczególności Jesień lub wiosna)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:43:33+02:00
Hej spróbuję ci pomóc :)

ta melodia o której mówisz to zapewne ''Poranek'' - Edwarda Grieg
możesz także wykorzystać podobne melodie takie jak :
- Adam Mickiewicz - Świt (to wiersz i skomponowana do niego melodia)
-Claude Debussy "Popołudnie Fauna"

licz na naj
pozdrawiam :P