Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:28:41+01:00
Etyn
C2H2
MC2H2 = 2 * MC + 2* MH = 2* 12U + 2*1U=24+2=26U

26U-100%
2U-X
X=2*100/26
X=7,9% - H

100%-7,9%=92,1% C

ETEN
MC2H4= 2*MC + 4*MH= 2*12U + 4*1U=24u+4U =28U

100%-28U
X-4U
X=100%*4U/28U
X=14,2% - H

100%-14,2%=85,8% - C

w ETYNIE JEST WIĘCEJ C A WIĘCEJ h W ETENIE
1 5 1
2009-11-03T21:07:54+01:00
Etyn
C2H2
mC2H2 = 2 * mC + 2* mH = 2* 12u + 2*1u=24+2=26u
mC=24u/26u*100%=92,31%
mH=2u/26u*100%=7,70%

Eten
mC2H4= 2*mC + 4*mH= 2*12U + 4*1U=24u+4U =28U

mC=24u/28u*100%=85,71%
mH=4u/28u*100%=14,26%

100%-14,2%=85,8% - C

w Etynie jest więcej węgla a w Etenie jest więcej wodoru.

Proszęe;)))
1 5 1