Odpowiedzi

2009-11-03T19:12:27+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:12:50+01:00
Obw. prostokąta =26cm
26:4= 6.5 - bok kwadratu
P= 6.5x6.5= 42.25 cm2 (centymetrow kwadratowych)
28 4 28
2009-11-03T19:13:24+01:00
Skoro kwadrat ma taki sam obwod czyli 26 cm a wzor na obwod kwadratu to 4a to 26 cm dzielimy przez 4 i wychodzi nam 6,5 czyli kazdy bok tego kwadratu ma 6,5 cm

Wzor na pole kwadratu to a do kwadratu

6,5 cm do kwadratu rowne jest 42,25 cm kwadratowym

Odpowiedz. Pole kwadratu wynosi 42,25 cm kwadratowych
7 3 7