Odpowiedzi

2009-11-03T19:16:45+01:00
M. przyjaciel przyjaciele
D. przyjaciela przyjaciół
C. przyjacielowi przyjaciołom
B. przyjaciela przyjaciół
N. przyjacielem przyjaciółmi
Ms. przyjacielu przyjaciołach
W. przyjacielu!! przyjaciele


M. ręka Ręce
D. ręki . rąk
C. ręce rękach
B. rękę rękę
N. ręką ręką
Ms. ręce ręce
W. ręko!! ręce!!
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:25:51+01:00

l.poj

mianownik: przyjaciel ręka
dopełniacz: przyjaciel a ręki i=a
celownik: przyjaciel owi ręce c=k e=a
biernik: przyjaciel a ręki i=a
narzędnik: z przyjaciel em z ręką ą=a
miejscownik: o przyjaciel u o ręce c=k e=a
wołacz: o przyjaciel o ręka


l.mn

1. przyjaciele ręce
2. przyjaciół rąk
3. przyjacielom rękom
4. przyjaciół Rąk
5. z przyjaciółmi z rękami
6. o przyjaciel ach a=e o rękach
7 o przyjaciele o ręce
19 3 19