Odpowiedzi

2009-11-03T19:12:42+01:00
To prawda ponieważ serce pompuje "świeżą" krew przez tętnice, ona oddaje tlen innym komórkom i wraca żyłą do serca uboga w tlen, w sercu krew pobiera tlen i proces trwa od początku
2009-11-03T19:15:23+01:00
Tętnice wyprowadzają krew z serca- dla obiegu dużego będzie to krew natlenowana a dla małego odtlenowana, więc nie dokładnie jest tak jak z tym stwierdzeniem
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:15:55+01:00
Układ krążenia transportuje substancje odżywcze oraz tlen z systemu oddechowego do tkanek oraz usuwa stamtąd produkty przemiany materii. Choć wszystkie funkcje układu krążenia są istotne to najważniejszy z punktu widzenia nurkowania jest transport gazów.
1 5 1