Odpowiedzi

2009-11-03T19:12:54+01:00
Moim zdaniem nie ,ponieważ to głupota. Zależy gdzie znajdują się Ci prześladowcy. Trzeba by to zgłosić do jakiejś osoby.
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:15:07+01:00
Bójka nie jest dobrym sposobem od uwolnienia się prześladowców, ponieważ żadna sprawa rozwiązywania bitwą nie jest rozwiązaniem problemu. Zawsze jest lepiej rozwiązać konflikt w sposób rozsądny, niż kończyć go na bójce. Taka postawa może nam jedynie zagrozić a nie pomóc w takiej sytuacji. Możemy wywołać wokół siebie niepotrzebny zamęt, który doprowadzi np do tragedii.
32 4 32
2009-11-03T19:15:04+01:00
Według mnie bójka nie jest dobrym sposobem na uwolnienie się od prześladowców, gdyż czasem wystarczy porozmawiać i wyjaśnić sobie, bo byc może te osoby nie rozumieją co taka osoba przeżywa. Jeśli to nie skutkuje, to trzeba powiadomić o tym nauczyciela lub prawnego opiekuna.
36 4 36