Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:54:43+02:00
P1=154cmx120cm=1.54mx1.2m=1.848m²

p2=80cm x 80cm= 0.8m x 0.8m =0.64m²

p3=30cm x 30cm= 0.3m x 0.3m=0.09m²

pozostałe pole

pp= 1.848 - 0.64 - 0.09 = 1.118 m² = 11180 cm²
2010-04-11T17:57:06+02:00
Pk- pole kartonu
pkw - pole kwadratu
Pck - pole całkowite kartonu

Pk=154*120
Pk=18480 cm kwadratowych
Pkw1=80*80
Pkw1=6400
Pkw2=30*30
Pkw2=900
Pckw=6400+900
Pckw=7300

Pck=18480-7300
Pck=11180cm kwadratowych