Średni wzrost pięcioosobowej drużyny koszykarskiej wynosił 1,95 m. O ile zwiększyłby się średni wzrost zawodników drużyny, gdyby zamiast Graczyka o wzroście 1,97 m na boisko wszedł Drągalski, który ma 2,12 m wzrostu?



3

Odpowiedzi

2009-11-03T19:14:28+01:00
1,95 * 5 = 9,75
2,12 - 1,97 = 0,15
9,75 + 0,15 = 9,90
9,90 / 5 = 1,98 m
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:16:42+01:00
1,95 m razy 5 = 9,75 m
9,75 m - 1,97 m = 7,78 m
7,78 m + 2,12 m = 9,9 m
9,9 m podzielić na 5 = 1,98 m średni wzrost drużyny
2009-11-03T21:22:27+01:00
1,95 * 5 = 9,75
2,12 - 1,97 = 0,15
9,75 + 0,15 = 9,90
9,90 / 5 = 1,98 m