Przekroj poprzeczny ziemnego walu przeciwpowodziowego ma miec ksztalt rownoramiennego trapezu o podstawach dlugosci 6m i 16m oraz wysokosci 12m. Trzeba jednak usypac wyzszy wal, bo przez dwa lata ziemia osiadzie i wysokosc walu zmniejszy sie o 20% ( szerokosc walu u podnoza i na szyczycie nie zmienia sie).

A teraz zadanie. Bo to byly informacje do zadania.

Oblicz, ile metrow szesciennych ziemi trzeba przywiezc na usypanie 100-metrowego odcinka ziemnego walu przeciwpowodziowego ( w ksztalcie graniastoslupa prostego ) opisanego w informacjach. Zapisz obliczenia.

2

Odpowiedzi

2010-04-11T17:53:29+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T17:55:13+02:00
Na samym końcu jest to zadanie

Licze na naj
2 3 2