Porównaj tasiemca uzbrojonego i glistę ludzką.
Wpisz znak + jeśli opisywana cecha występuje w organizmie lub - gdy nie występuję.

Tasiemiec uzbrojony

Członowane ciało
Narządy czepne na główce
Ciało owalne w przekroju
Obecność otworu gębowego i odbytowego.

Glista ludzka

Członowane ciało
Narządy czepne na główce
Ciało owalne w przekroju
Obecność otworu gębowego i odbytowego.

Ćw. 3 / 61 Zeszyt Ćwiczeń "Bliżej biologii cz.1" (WSiP)

2

Odpowiedzi

2010-04-11T18:04:15+02:00
Nieuzbrojony :
+
+
-
-

glista:
-
-
+
-

cwiczen nie posiadam :*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:05:31+02:00
Tasiemiec uzbrojony

Członowane ciało +
Narządy czepne na główce +
Ciało owalne w przekroju -
Obecność otworu gębowego i odbytowego. -

Glista ludzka

Członowane ciało -
Narządy czepne na główce -
Ciało owalne w przekroju +
Obecność otworu gębowego i odbytowego. + ( nie wiem czy odbytowy tez ale gebowy na pewno )
4 5 4