Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:05:51+02:00
( x⁴ - 2x³ + x² - x + 6 ): ( x - 1 ) = x³ - x² + 1
-x⁴ + x³
__________________
-x³ + x² - x + 6
x³ - x²
__________________
x + 6
-x + 1
__________________
r = 7

...poprzesuwalo sie ... ;|

2010-04-11T18:29:40+02:00
(x4-2x3+x2+6):(x-1)=x3-2x2-x-2
-x4+x3
= -2x3+x2
2x3-2x2
= -x2-x
x2-x
=-2x+6
2x-2
= reszta 4


chyba tak to mialo byc ale nie jestem pewna
i pamietaj o kraskach poziomych :)