Do podanych wyrazów :
-dodaj pokrewne rzeczowniki
wyprzęgać
zdrożone
nadjeżdzać
-dopisz wyrazy pokrewne z ż
wyżłobione
odświeżyć
księżycowy
proszę o szybkie rozwiązanie a napewno tą najlepszą wybiąrę i nagrodzę 39 punktami szybkoooo plis

2

Odpowiedzi

2010-04-11T18:05:01+02:00
Wyprzęgać-wyprzęgany
zdrożone-zdrożony
nadjeżdzać-nadjeżdżający


wyżłobione-żłobienie
odświeżyć-odświeżacz
księżycowy-księżyc


pozdrawiam
71 4 71
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:06:33+02:00


wyprzęgać - wyprzężenie, zaprzęg,
zdrożone - droga, zdrożność,
nadjeżdzać - jazda,

wyżłobione - żłobienia, żłoby,
odświeżyć - odświeżenie, świeży,
księżycowy - księżyc/
39 4 39