Miałabym prośbę aby w miare poprawnie przetłumaczyć poniższy tekst na j.polski :)
z góry dziękuję ;)); *


Ireland is the perfect place to go for a weekend away.
Fly to Dublin, the capital city on the east coast.
Walk around the famous old streets or by the river
Liffey. Visit the art galleries and the museums in Dublin
castle. Or you can walk around Trinity College-the university that
Queen Elizabeth I started in 1592. Dublin is a city famous for its artists and writers.



Or you could travel south to Cork, Ireland's second city.
Cork is an important seaport on the south coast.
You can get there by train from Dublin,or fly to Cork
Aiport. Visit the two cathedrals and the famous
Shandon church tower and ring the church bells.
Go shopping for the latest fashions or for local souvenirs.



The historic city of Galway on the west coast is also
good for a visit. Fly from Dublin or London to Galway
aiport. There are lots of festival in Galway throughout the year;
an international literature festival, a music festival and a childrens arts festival for example.The Galway Races is a famous horse racing event
which takes place every August.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:03:03+02:00
Irlandia to idealne miejsce na spędzenie weekendu.
Poleć do Dublina, stolicy na wschodnim wybrzeżu.
Przejdź się po znanych starych ulicach lub nad rzeką
Liffey. Odwiedź galerie sztuki i muzea w zamku Dublina.
Lub możesz też przejść się wokół Trinity College - uniwersytetu, w którym zaczynała Królowa Elżbieta I w 1952 roku. Dublin jest sławny dzięki jego artystom i pisarzom.

Lub możesz pojechać na południe do Cork, drugiego największego miasta Irlandii.
Cork jest ważnym portem morskim na południowym wybrzeżu.
Możesz się tutaj dostać, jadąc pociągiem z Dublina, lub lecąc samolotem do lotniska w Cork/
Odwiedź dwie katedry i sławną wieżę kościelną Shandon i zabij w dzwony kościelne.
Idź na zakupy po najnowsze trendy w modzie lub po lokalne pamiątki.

Historyczne miasto Galway na zachodnim wybrzeżu jest także dobrym miejscem na odwiedziny. Przyleć z Dublina lub z Londynu do lotniska w Galway. W tym mieście odbywa się mnóstwo festiwali każdego roku: międzynarodowy festiwal literatury, festiwal muzyki i festiwal sztuki dziecięcej na przykład. Galway Races jest znane z wyścigów konnych odbywających się każdego sierpnia.


2010-04-11T18:08:05+02:00
Irlandia to perfekcyjne miejsce żeby wyjechac tam na weekend.
Poleć/ieć do Dublinu, stolicy na wschodzie.
Przejść się do okoła słynnych starych ulic koło rzeki Liffey.
Odwiedź galerie sztuki i muzea w Dublinie zamek.
Lub Ty mozesz przejsc sie dookola Trinity College- uniwersytetu który królowa Elzbieta I rozpoczela w 1592. Dublin jest miastem znanym z artystow i pisarzy.

Lub Ty mozesz podrozowac na poludnie do Cork, Irlandii drugiego miasta.
Cork jest ważnym portem morskim na poludniu.
Ty mozesz dostac sie tam pociagiem z Dublinu, lub poleciec do lotniska w Cork .
Odwiedź 2 katedry i slynny kościół Shandon , wierzę i zadzwon dzwonami koscielnymi. Idż na zakupy do najnowszych stylistów lub po lokalne pamiątki.

Historycznym miastem jest Galway na zaachodzie jest takze dobrym dla odwiedzenia. Polec z Dublinu lub Londynu do lotniska Galway .Tam jest duzo festiwali w Galway przez/w ciagu roku:
miedzynarodowy literacki festiwal, muzyczny festiwal i dzieciecej szsztuki festiwal na przykład.
Słynne wyscigi konne w Galway jest wyścigowym wydarzeniem które ma miejsce w kazdy sierpień.

2010-04-11T18:12:36+02:00
Irlandia jest doskonałym miejscem by wybrać się tam na weekend. Polecieć do miasta Dublina, stolicy wschodniego wybrzeża. Chodzić po znanych, starych ulicach lub przy rzece Liffey. Zwiedzić galerie sztuki i muzea w zamku w Dublinie. Albo możesz chodzić wokół Trinity College- uniwersytety który założyła w 1592 królowa Elżbieta I. Dublin jest miastem znanym z artystów i pisarzy.
Albo możesz podróżować (pojechać)na południe do Cork, drugiego irlandzkiego miasta. Cork jest ważnym portem morskim na południowym wybrzeżu. Możesz dostać się tam pociągiem z Dublina lub samolotem na lotnisko w Cork.
Zwiedzić dwie katedry i sławny kościół Shandon oraz dzwony kościelne.
Pojechać na zakupy najmodniejszych ubrań lub po lokalne pamiątki.

Historyczne miasto Galway na zachodnim wybrzeżu jest dobre do wizyty.
Możesz lecieć z Dublina lub Londynu na lotnisko Galway.
Jest tam dużo festiwali w ciągu roku; np.miedzynarodowy festiwal literatury, muzyczny festiwal i dziecięcy festiwal sztuki.
Miasto Galway jest znane z wyścigów konnych, które mają miejsce w sierpniu każego roku.