Odpowiedzi

2009-11-03T19:19:46+01:00
Poszedlem tam , gdzie byla Ania .
jutro ide do kosciola
podam jej reke kiedy mnie przeprosi
spotkam sie z nim w parku
pojde do ciebie wtedy kiedy odrobie lekcje
obrazil sie na mnie kiedy powiedzialem prawde
zjadlam obiad kiedy bylam glodna
jutro mam lekcje w-fu na dworze
na cmetarz wybiore sie jak przestanie padac deszcze
mama kupila sobie sukienka w markowym sklepie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:33:22+01:00
MIEJSCA

Chodzimy tam , gdzie rośnie kwiat paproci.
Wracajcie tam , skąd przyszliście.
Zbierałem/łam grzyby , gzie rośnie dużo drzew.
Czasami udaje się tam , gdzie znajdują się umarli przodkowie.
Tam , skąd pochodzę , jest dużo jezior.

CZASU

Zauważyłam ją , gdy wychodziła.
Kiedy go znajdziesz,wypowiedz zaklęcie.
Kiedy prymitywne plemiona mówią o świecie duchów , nie myślą o krainach oderwanych od rzeczywistości.
Umówiłam się z nią na kawę, kiedy ją poznałam.




Brakuje jednego sorrrry :)