Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:18:10+01:00
Wejdz na moj profil i znajdz odpowiedz na to pytanie. ja zadałam to samo zadanie i dostałam odpowiedz. dostałam za to adanie 5, :)
2 1 2
2009-11-03T19:20:20+01:00
Koleżanko ! Kolego !
Zwracam się do całej braci uczniowskiej, ponieważ chcę abyście na mnie zagłosowali w wyborach na przewodniczącego samorzadu szkolnego.
Co się zmieni, gdy zostanę przewodniczącym ?
- Będzie więcej dyskotek !
- Pojawi się tzw. szczęśliwy numerek !
- Będzie o wiele więcej różnych ciekawych konkursów !
- Częściej będą odbywać się zawody sportowe !
A co jeszcze ? Tego dowiecie się, gdy oddacie na mnie swój jakże ważny głos!

Z góry dziękuję.
10 4 10