Które z podanych zdań są prawdziwe ?
1. krawędzie boczne są równoległe
2. krawędzi bocznych jest tyle ile pozostałych krawędzi
3. liczba wszystkich krawędzi jest podzielna przez 3
4. z każdego wierzchołka wychodzą 3 krawędzie
5. liczba wierzchołków jest parzysta
6. ściany boczne są przystającymi prostokątami
7. ścian bocznych jest tyle ile krawędzi bocznych

Daje naj !! ;p

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T18:03:02+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:03:17+02:00
Zdania prawdziwe to:
1,3,4,5,7
3 5 3