Odpowiedzi

2010-04-11T18:02:26+02:00
Praca dla wielu osob
roznorodnosc spedzania wolnego czasu (muzea itp.)
łatwiejszy dostep do kultur
- - - -
brak prywatnosci
nieprzyjemny zapach spalin
hałas spowodowany samochodami
mało miejsca do gry np. w piłkę

2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T18:07:41+02:00
Wady :
-SPALINY
-ZANIECZYSZCZANIE SRODOWISKA
-WIEKSZE NIEBEZPIECZENSTWO WYPADKOW KOMUNIKACYJNYCH
-WIEKSZA PRZESTEPCZOSC
-WIELKIE BLOKOWISKA (CORAZ MNIEJ TERENOW ZIELONYCH)
-ZAKORKOWANE ULICE
-HAŁAS
-BRAK MIEJSC DO HODOWLI ZWIERZĄT
-BRAK MOZLIWOSCI UPRAWY WLASNYCH PRODUKTOW DO PRZETWORZENIA I SPOZYCIA
- SZYBKI NIEZDROWY TRYB ZYCIA

Zalety :
-WIEKSZY DOSTEP DO SKZOL SKLEPOW OSRODKOW KULTURY ITD.
-NIZSZE CENY W SKLEPACH (KONKURENCJA)
-WIEKSZA ILOSC MIEJSC PRACY (MNIEJSZE BEZROBOCIE)
-WIECEJ MIEJSC MIESZKALNYCH
-LEPSZY DOSTEP DO INFORMACJI
2 3 2